Film: Meet the spartans

her kan du skrive anmeldelser af alt muligt, det vil senere blive lagt ind under gnom2 hvor de gamle anmeldelser også kommer og, god skrive lyst

Film: Meet the spartans

Indlægaf Dr Madsen skrevet Lør Apr 19, 2008 12:29 pm

Længe siden jeg har set så meget plat humor i en film på 1½ time. Helt sikker god underholdning hvor de tager pis på mange film og populærer tv-shows, bla american idol.

Den er værd at se som tankeløs underholdning, men det er ikke noget der behøves at se i biografen. Vent til den kommer på dvd.
Dette siger han med det skarpe tveægget sværd; jeg ved hvor du bor
http://www.youtube.com/watch?v=teRSFwoCGx4
Brugeravatar
Dr Madsen
Moderator

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Film: Meet the spartans

Indlægaf gnomen skrevet Søn Apr 20, 2008 12:58 pm

som mange af de andre der har set den, synes jeg at den var ok den første halvdel, men den sidste del er en hurtigt gåede spiral mod nedturen, den bliver rigtigt slem efter de når "the hot gates"
når de batler på break dancing, transformers, dårlig rocky klon osv. det er bare ikke lavet godt nok til at det er sjovt.

det bedste eg kan sige om denne film er at den fik mig til at gå hjem og se 300 endnu en gang, it rock!!
Nicolai Hiorth, måske ikke den ældste mand i live, men helt klart den trætteste
Brugeravatar
gnomen
Site Admin

Geografisk sted: Ydre østerbro

Re: Film: Meet the spartans

Indlægaf Liselle skrevet Man Apr 21, 2008 12:23 am

Jeg vil helt ærligt mene at denne film er det argeste bræk jeg nogensinde har set på en skærm. Jeg klarede mig så heller ikke hele vejen igennem. Jeg kunne ikke slippe tanken om hvor mange millioner måder jeg kunne bruge min tid mere konstruktivt.
Slet ikke en gnom.
Brugeravatar
Liselle

Geografisk sted: Amager